världens finaste hannah

god morgon. god lunch! läget?
har precis kommit hem ifrån arbetskamraterna stoffe och jimmy, sov där inatt då det var skiva igår och de bor närmre. (ointressant) som sagt, skiva igår. älskade och äldsta barndomsvännen hannah callenbo hade sin studentskiva igår och vi tittade självklart förbi för att fira henne. berörde mig starkt gjorde hon också! när hon såg mig komma in i lokalen kastade hon sig runt mig och började storgråta av lycka. där stod vi och kramades i fem minuter medans jag försökte lugna henne - "gråt inte hannah - du förstör sminket" haha. vi har en fruktansvärt nära relation du och jag min vän och snart kan vi bocka av yttligare en sak vi gjort tillsammans - studenten. vackrast på entourage var du också! 
nu blir det att snabbt kasta i sig en knäckemacka och sen springa ner till tunnelbanan för att möta upp isabelle i gullmarsplan. vi ska till stora mossen och ta hand om lilla adam medans hans föräldrar är på jobbet. sola på verandan och käka glass i stora lass är ingenting man tackar nej till. uppdaterar lite senare!


Kommentarer
Postat av: hannah

JAG ÄLSKAR DIG!

2011-05-11 @ 15:45:59
URL: http://callenbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0