världens bästa arbetsplats

idag har varit en ganska fulladdad dag med både inlämningar, prov och stress. jag mår bra, helt okej iallfall. börjar tappa rösten och känner hur både halssmärtan och förkylningen sakta kryper framåt. inte nu - hinner inte de. ska snart hoppa in i duschen äta middag och sen röra mig till jobbet för att möta världens bästa arbetsgäng. samira esteban peter johan fredrik miqael caroline håkan costa fuhre johanna. kommer jag loss åker jag raka vägen till hannis som har en pianofredag med tha gang - lockande. utöver det vill jag bara lägga en hälsning: "tänkt på dig hela dagen H och vet att du är stark, ibland är det tufft men det är då vi finns till. ring när du orkar my love" nu måste jag kila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0