smörpaket till hår

morsning korsning. har äntligen fått duuuuscha! lyft på ögonbrynet men jag har inte orkat på två dagar och idag försov jag mig vilket resulterade till att det faktiskt fick bli en tredje. usch, det finns ingenting värre än att känna sig smutsigt och ha hår fettigt som ett paket smör. då blir det bara att man pillar och pillar, tar i ansiktet vilket resulterar till ofräsch hy och en grinig jessica. men nu har det duschats, filat naglarna dels målat dom. lagt ansiktsmask och smort in håret. nu känner jag mig normal igen. sen en annan sak, hade fått semester ersättning ifrån vindhem. dagens höjdpunkt. frisörtid ska bokas. klipp och sling är ett måste innan studenten! nej, nu måste jag fortsätta plugga. skriver sen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0