linne med flätad rygg

pömsig flicka nittiotvå. klockan närmar sig tolv och jag har fortfarande inte skrivit klart uppsatsen helt. inte långt kvar, men för tillfället står det helt still. jag vill sova, men ändå vara vaken. jag vill dricka kaffe, men kommer att ångra mig. jag vill äta något. men får inte. jag har beslutsångest.

idag åkte jag till skolan för att möta upp jempa. pluggdag. vi har suttit i flera timmar och pluggat inför bokföring i ekonomi som vi tillslut klarade och skrivit på våra uppsatser som ska lämnas in imorgon. bra jobbat! efter många timmars pluggande åkte vi till forum för att kolla mors dag present men ingenting i det stuket fick haka med hem, bara två fantastiskt snygga linnen i korallfärger med flätad rygg, ska dock lämna tillbaka de blå då det rosa lockade mer. 99 kronor. kap! nu måste jag fokusera för imorgon är det att jobba hos mamma malin med tre helt suverräna brudar. hannah emma och michelle. hörs av imorgon!

bik bok 99 kronor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0