årets bästa skiva walthers

hej alla! har som sagt inte hunnit uppdatera bloggen, varit svin mycket denna vecka. skola, jobb, plugg och planering inför skivan. orkar inte ta återberätta de ni missat heller men det hoppas jag inte spelar så stor roll. 

igår var den efterlängtade dagen här - vår studentskiva, som vi har längtat! mycket slit och kämpande med att få ihop till en bra outfit också. kjelle var till stor hjälp! tema B och brandkvinnor vart vi - suveräna brandkvinnor! 19.00 var det middag och nomeneringar delades ut. jag blev klassens "jag passar i allt" vilket är en replik som uppstod i magaluf förra sommaren, som nu blivit en grej de flesta driver med mig om. men jag passar i allt så det är lungt. framåt 22.00 var det dags för efterfest och lokalen fylldes med båda kamrater och lärare och vi dansade för fullt hela natten ut! runt tolv tiden vart vi något extremt överraskade. älskade underbara kalle  som var i kenya med oss stod helt plötsligt utanför entrén in till PURE. trodde inte mina ögon, han hade kommit ända ifrån gotland till stockholm för ett arbete med skolan, exakt samma dag som vi hade skiva. vi vart så chockade att vi aldrig slutade kramas! kortfattat om gårdagen: vilken fylla, vilka minnen, vilka vänner - vi hade årets bästa skiva. jag mår bra idag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0