idag börjar mitt nya liv

i'm a lazy one. har inte haft ork eller tid till att uppdatera bloggen de senaste dagarna. varit fruktansvärt mycket! haft skola och jobb hela tiden. därav frånvarande. veckan har varit hetsig och jag har kopplat bort helt känns det som, haft så fruktansvärt mycket att tänka på och framförallt har jag varit tvungen att fokusera på skolan nu då jag hamnat efter och har mindre än två skolveckor kvar. två ynka skolveckor sen är det över. har inte hunnit koppla det ännu.

gårdagen var så in i pipsvängen lyckad. hade som sagt black and white fest på jobbet (nattklubb EGO) och det slutade bättre än väntat. som folk dansade, drack och njöt av kvällen - jag var nöjd med mitt hårda jobb, om inte multinöjd till och med. alla var nöjda och glada vilket bidrog till många komplimanger ifrån både arbetskamrater, vänner och utomstående personer som kom och festade med oss. idag är jag trött!
har precis kommit hem ifrån OJOJOJ där jag en snabbis mötte upp stoffe och jimmy på en pratstund, men ingen alkohol för min del. idag börjar jag mitt "nya liv". ska försöka minska på drickandet och framförallt på rökandet då jag märker hur mycket pengar som går åt. har bestämt att inte äta några kolydrater, läskeblask och godis går fetbort för den delen. anledningen till detta är att jag vill komma i form, känna mig sund och få den kropp jag för många år sen hade. nu gäller det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0