hej norge

god eftermiddag. japp, jag har sovit! la mig för någon halvtimmas sömn när jag kom hem, sen vart det väl lite längre än så. konstigt nog är jag fortfarande trött. anyway.. sexton dagar kvar och sen står vi där med våra mössor på huvudet. 8 juni. någon måste skämta med mig? det känns iallafall så. jag är klar då. klar med det här förbaskande pluggandet och stressen. gaaaaah. om ni bara visste hur det känns! dock ska jag inte vara allt för glad nu då vi har en del kvar att göra innan betygen sätts nästa onsdag och jag åker förhoppningsvis till norge och jobbar mellan den onsdagen och söndagen - ska marknadsföra för en ny nattklubb hemma i stockholm och alanya, och tipsa folk om bartender utbildningarna. och en bonus blir väl att träffa lite norske pöjkar! resa. hotell är betaltat av de vi jobbar för, samt att vi får 8000 + provision för 5 dagar. ingenting man blir erbjuden varje dag. men samma här, ska inte ta ut glädjen i förväg. kanske slutar med att jag inte åker då nya nattklubben G6 har premiär den 3e och ett måste att jag är där då vi nu alla tre är lika delaktiga i nya projektet. vi får se!

nu blir det att ta någonting att äta och sen åker jag raka vägen in till stan för att möta upp älsklingsfisarna fredrik och micke. vi ska på jobbmöte och prata om det nya projektet med nattklubbschefen. det här kommer bli hur bra som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0