happen

då var den efterlängtade festen över. som många inte vet har mamma malin och john startat ett eget företag på bondegatan vid namn HAPPEN. tanken med företaget har jag svårt att förklara varje gång, men det är ett trevånings kontor (helt fantastiskt) där det snart ska sitta 24 personer med helt olika affärsidéer som på något vis ska hjälpa varandra. ett citat för företaget som jag älskar: "people can be divided into three groups. those who make things happen. those who watch things happen and those who wonder what happened."

igår kväll hade malin och john iallafall styrt upp en invigningsfest på kontoret så att vänner/familj/syskon osv fick komma förbi och titta men också ta del av några glas skumpa, catering mat, superskön musik som spelades utav malins jobbkamrats son (invecklat) och framförallt en riktigt lyckad kväll! emma hannah gustav och jag åkte dit för att jobba... plocka av, ställa fram, hälla upp, underhålla gästerna. vi gjorde ett suverränt jobb - och roligt som attan var det. en dag ska jag bli som mamma malin, kreativa kvinna!

make it happen halsbanden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0