det är tufft att hålla i evenemang

godkväll kära läsare/vänner. har varit lite dålig på att uppdatera då jag legat sängbunden i snart en vecka som ni kanske vet eller såg på en bild här längre ner på bloggen. inte bara legat sjuk, har haft en del att göra i både skolan och på jobbet. tillexempel nu: sitter jag och klipper och klistrar ihop masker till eventet/tema festen som jag håller i på nattklubb EGO nu på lördag. mycket jobb men det kommer bli en suverrän kväll som jag verkligen ser fram emot. för mer information besök våran hemsida www.nattklubbego.se eller kika in på eventet som finns på facebook.
nu måste jag fortsätta jobba - klockan börjar bli mycket och jag har skola imorgon och detta ska vara klart ikväll. imorgon är det annat som gälller! måste införskaffas en del saker. 300 ballonger i vitt och svart, långt rep/snöre som håller, klister, ballongpump osv osv. jag är stressad men glad. ses där?



Kommentarer
Postat av: Julia

Nej okej då förstår jag. Men skriver man en blogg så är det ju ganska underförstått att det är ens egna ord som publiceras om man inte hävdar något annat vilket du nu inte gjorde. Men tack, det var snällt av dig :)

2011-05-06 @ 00:53:33
URL: http://avig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0