dagens

humör - segt! vaknat flera gånger inatt av att jag legat på en hård säng, hostat som in i bomben och haft jätte ont i halsen. min baksmälla ifrån gårdagens studentskiva är inte nådig, jag är trött och illamående, min huvudvärk kryper fram. jag vill duscha, men har ingen ork. jag vill sova, men kommer vända på dygnet och försova mig imorgon då. idag är min dag inget annat än seg.

kroppen - är så in i bomben trött, min hals värker och hostar gör jag också. har stoppat i mig två alvedon men händer ingenting. min rygg har sagt ifrån ännu en gång och jag tror jag måste kolla upp den. känner mig gammal och klen. lovade mig själv att kanske gå ut och röra på mig någon timma, men nej. jag måste vila och smälta maten jag precis stoppade i mig. gnällmaja!

huvud - mitt huvud sitter där det ska. på kroppens topp och det känns ju iallafall skönt! inga skador eller någonting så tänker inte klaga över min lilla huvudvärk jag har för tillfället. 

musik -
idag är det bara lugna och pömsiga låtar som får spelas. minsta lilla dunk dunk eller oväsen och jag kommer att kräkas. okej inte kräkas, men bli grinigare än vad jag redan är och det är ingenting mamma min vill ha att göra med. ibland tycker jag synd om folk som behöver vistas med mig när mina humörsvängningar ligger i luften.

framtid -
funderar på om jag ska boka bartender kursen till kos i sommar. leka av mig lite nu när det varit så himla mycket skola skola skola, trött på det! nu har man någon termin på sig att göra precis vad man vill innan det är dags att börja plugga vidare igen och jag är mer än taggad på att resa bort och jobba på samma gång. bartenderkursen är ändå någonting man får ut mycket utav - vänner, utbildning, improvisation, stress/press, men framförallt chansen till mycket jobb både hemma i sverige och runt om i världen när man är färdig. jag har bestämt mig!


Kommentarer
Postat av: Tolou

Hej gullungen! Låter som att Ngn har väldigt kul i studenttider! Härligt men jag förstår att man blir sliten. Många kramar och tack så mkt för inbjudan till din skiva, så glad jag blev :)

2011-05-20 @ 08:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0