ett sista inlägg innan läggdags

nu känns det som att klockan börjar bli lite väl mycket för att sitta uppe, känner att kroppen också börjar reagera på trötthet (allting somnar och det kryper i hela kroppen). har suttit uppe för att skriva lite uppsatser som jag tänkte lämna in imorgon och två stycken har blivit klara och en halv lägger jag åt sidan nu för det enda jag gör är att skriva sudda skriva sudda. så ikväll blir det inget mer för nu har jag tänkt att hoppa i säng och sova några timmar innan det är dags för skola imorgon. skola och il piato - smaskens.

som ni också hunnit se så börjar texttypen på rubrikerna, inläggen, menyn och allt att fixa sig. headern ska dock bytas ut till något mer våraktigt och färgglatt men det får bli ett experiment att ta tag i en annan dag. nu somnar jag! höres av imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0