ett steg närmre vuxenlivet

nu var det många dagar sen jag skrev, men har varit fullt upp. har tagit studenten. tappat rösten och firat den mest efterlängtade dagen i mitt liv tillsammans med världens bästa vänner samt familj. kommer inte orka sammanfatta det här fyra dagarna som jag inte hunnit anteckna men tänkte iallfall bjuda på några bilder på mig och mina bästa från den 8onde juni - studentdagen.

alla studenter på båten M/S tranan

stiliga underbara killar till klasskamrater
¨
jag är klar, betygen är satta

världens bästa klass

lillebror med skylten i väntan på mig

brast när familj och vänner stod och väntade

storkram av mamma

av mormor

av lillkusin julia

av lillebröderna sebastian och jonathan


sen skulle det hängas gosedjur och blommor

sen blev det en jädrans massa kort

först med pappa

sen med mina styrkor i familjen - syskonen

med de två vännerna som står mig snuskigt nära

busa som alltid med älskade bella

pussa och säga hur stolt jag är över hannis

sen blev det ännu fler kramar och pussar



superbraiga fina elena

lilla kusin liam passar på att testa mössan - några år kvar lillen!

min lilla älskling

världens absolut bästa morbror

lillebror jonathan och mamma

vid en överraskning brast det för mig - amr 


snart dags att hoppa på flaket



under mottagningen
världen bästa mormor och morfar

älskade barndomsvän hannah callenbo + mamma malin

farbror p-o och tjejerna

min efterängtade kusin marcus



min absoluta favorit tolou

sen blev det tal från mamma och mängder med tårar


tack alla för att ni var med och gjorde min dag. jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0