min kropp har slutat fungera

jag är totalt slut i hela huvudet. min hjärnan har laddat ur. orkar inte mer. vill sova och inte vakna upp igen på några dagar. om två dagar har vi projektredovisning och det är fortfarande inte klart ännu. mitt abonnemangstak har gått och jag har ont i foten. idag suger det mesta.
nu har vi precis ätit och det känns genast mycket bättre. vi har samlat energi och ska nu gå till affären en snabbis med hunden och införskaffa oss något gott gott till kvällen. jag saknar mamma, jag känner mig som tre. men mamma är bäst! hörs om ett tag ♥


Kommentarer
Postat av: Tolou

Gullunge, ibland blir det för mkt speciellt när det är slutspurt. Håll ut så ska du se att allt detta är snart ett minne blott. Kram

2011-04-27 @ 20:52:52
Postat av: jessica

tack tolou! du är ett riktigt stöd.

2011-04-28 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0