en härlig söndagsmorgon

proppmätt. precis tryckt i mig fullkornspasta och köttfärssås - smarrigt! gårkvällen spenderade vi först hemma hos nathalie i saltsjöbaden där det bjöds på tacos och vin. dom kvällarna är absolut bäst när alla är samlade. vid tio på kvällen var det dags för mig att kila iväg till jobbet! där träffade jag blandannat fin fina fredrik, samira, marcus, johan och miqael. kvällen var lugnare än förra lördagen men de var fortfarande massvis med glada människor som röjde och hade kul. jag fredrik och miqael bestämde oss för att snabbt svänga förbi sipper och kolla läget och sen komma tillbaka. det var sanslöst mycket folk - dom drar in nästan 100 tusen dessa lördagar (helt sanslöst).. bara någon halvtimma senare var vi tvugna att röra oss tillbaka till jobbet. bortsett från allt de så var kvällen precis som jag brukar bedömma mina lördagar - kanon!

nu blir det att spana runt lite på nätet och kanske slänga iväg ett sms till mamma min och kolla hur dom har det i spaninen, sen tänkte jag faktiskt ta en vårpromenad nu när det är så fint väder så får vi se om älskade hannah callenbo - www.callenbo.blogg.se svänger förbi här ikväll. hade uppskattats! kram på en stund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0