some friends på besök

vilken usel uppdatering det har varit från min sida och jag ber om ursäkt trogna läsare men de har varit långa dagar i skolan och när jag kommit hem har jag varit alldeles för trött att ens tänka tanken att uppdatera med ett inlägg eller en bild - latmask, slarver kalla mig vad ni vill. i'm still the same!

gårdagen blev stressig, några av mina girls och jag hade bestämt att spendera torsdagskvällen hemma hos lilla mig i lägenheten. vi lagade god mat, spelade med andra ord, snackade och garvade som vanligt, svulla med godis/chips, kollade på bigbrother och drack te in i det sista! en jätte bra kväll må jag säga och vi kom inte i säng förrens vid klockan halv tre på natten. morgonen startade bra, vi alla blev väckta av kära elena som flög upp i sängen med en jädrans klapp och skrek: UPP vi har försovit oss! du är för härlig elena men det var inget fint sätt att vakna på. annars har dagen varit helt okej, ska snart åka hem ifrån skolan och lata mig - det är en sån dag idag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0