skönt med helg

godmorgon alla läsare! vilket slaskigt väder, vaknade tio över två inatt av att det spöregnade! kul. försov mig gjorde jag också men orkade inte stressa och inte övernattarkompisen nathalie heller. så det blev en kopp te för henne och en naturdiet för mig sen rörde vi oss emot skolan där de har jobba ikapp dag och det kan vara skönt att bara bli klar med småarbeten som man slarvat med. redan lämnat in två arbeten och det är fyra timmar kvar tills skolan stänger så lite till ska man väl hinna göra. justin bieber musiken pumpas och vi sitter och sjunger med som treåringar - skojsigt. juste allihopa glöm inte att det är första april och att det är idag man får lura skiten ur sina vänner/anhöriga! nu har jag inte tid att sitta inne på bloggen men uppdaterar så fort jag slutat! hej hopp lingon topp (här får man inte säga snopp) oj.

dagens outfit:
svarta hunter stövlar
svarta stuprörs jeans
vitt linne
svart kavaj
långt guldörhänge med vita fjädrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0