ser fram emot denna dag

det här helt sannslöst. har sovit i 13 timmar, till klockan 4 idag? aldrig hänt. nu är det lite stressigt så blir bara att ordbajsa och sen logga ut. om mindre än två timmar ska jag träffa upp lisa, bella, johanna, elena, nathalie och madde i slussen för att sen möta upp resterande folket som kusin jenny med pojkvän david, storasyster nadia och deras vänner. det ska åkas farbrors båt - vindhem (räkfrossa & tacobuffé). 4 timmar ut i skärgård med mat, dryck och dans sen kommer vi in i slussen igen vid halv 12 då det blir förkrök på moda och sen vidare till mitt jobb EGO. vilket tryck det var igår, ikväll är det min tur att dansa av mig och ha runda klackar! nu måste jag springa, ha en toppen lördag. min kommer nog bli den bästa på länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0