m/s vindhem och utgång

då har man vaknat upp, ganska illamående men äppeljuicen räddade mig lite! sitter förtillfället nyduschad i vardagsrummet och nyser, snorar och hostar gör jag också (känns som att jag börjar bli sjuk) vilket inte är passande nu. whatever!

gårkvällen började på vindhem med kusin och david + co och sen storasyster och några av mina brudar. in med en pitcher på varje bord och mingla lite innan maten kom. tacos och räkor, det vart tacos för min del - räkor är inte riktigt min grej. framåt 8-9 började livebandet spela, riktigt duktiga och det blev mycket sång och dans från både vårt sällskap men också från övriga gäster på båten. bandet var så jädrans bra att dom faktiskt lyckades få både mig storasyster och kusinen min att gråta, nu undrar ni säkert varför..... fix you med coldplay spelades och det är en låt som påminner oss alla tre om våran farmor som gick bort för ett tag sen - men efter låten skrattade vi mest åt att dom påverkade så starkt och sen var humöret på topp igen. halv tolv stod båten inne på kajen i slussen och vi trippade förbi moda en snabbis och sen till EGO där vi avslutade kvällen med både alldeles för mycket dricka men också dans - jag mår inte bra idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0