låt mig bli liten igen

god morgon (nej inte direkt). jag vill kräkas. jag orkar inte mer. jag är slut. hela min kropp och hjärna har slutat fungera. jag har sovit dåligt och känner hur huvudvärken bara tränger fram. jag vill vara fem år gammal igen och leka med mina kompisar på skolgården, inte sitta inne och mata plugg. jag går ut snart, jag vet. om fem veckor och fem veckor kommer att gå fort men det är massor kvar att göra - jag hinner inte med. vem vill ha betalt för att göra allt åt mig? jag hissar snart min vita flagga, det får räcka nu. hej på någon timma!


Kommentarer
Postat av: Tolou

Fina raring! Har förstått att du både pluggar massor och jobbar massor. Vill återigen påminna dig om vilken klippa du är trots att kroppen tagit stryk. Håller tummarna för att det ska gå fort och att du också har massor av mys att se framemot.

Kram

2011-04-28 @ 16:10:43
Postat av: jessica svarar

underbara finaste bästa tolou! tack för allt stöd och support. hjälper mig en del på traven, blir lika full av energi varje gång du skriver och peppar. vi ses den 8 juni på min student. det är ett måste att du är där.

kram!

2011-04-28 @ 21:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0