jessica svarar

fick en fråga från en anonym läsare imorse, vet inte om det är någon av mina vänner eller någon som bara följer min blogg (spelar ioförsig ingen roll ska ta och svara på den). som ni kanske såg la jag igår upp två bilder på mig och min vän nathalie med vitt pulver i ansiktet. frågan lyder: varför pulver i ansiktet? babypuder eller?

babypulver använder jag mig utav i ansiktet när jag känner att min hy inte mår bra eller har fått vila. det kan vara att jag har ett rött utslag, någon finne eller en por som ligger och irriterar. då duttar jag på lite på det ställe där finnen/utslaget/poren sitter och sover med det under natten och morgonen där på är det borta - funkar riktigt bra. ibland händer det att jag tillochmed pudrar på över hela ansiktet för att vakna upp med ett ansikte lika lent som siden. men det behöver inte betyda att detta funkar för alla, men några av mina vänner har testat och gillar de.  
detta puder funkar också vid efter intima rakningar, dutta på, sov och vips så har man inga röda märken. finns att köpa i närmsta mataffärer eller på apoteket. pris: 20-30 kronor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0