några timmar kvar sen åker mamma

då börjar solen gå ner bakom trädtallarna utanför mitt fönster - klockan är snart åtta och jag är redan jätte trött konstigt nog? har inte sovit speciellt dåligt inatt. skolan idag har varit bra och kort (om det ändå var så varje dag).
nu de senaste timmarna har jag suttit i soffan och blippat mellan tvkanalerna i väntan på att åtminstonde någonting intressant ska dyka upp, men inte det inte. vid sex satte vi på oss ytterkläderna och promenerade bort till hemköp där mamma tänkt handla med sig svenskt godis till spanien! hon åker imorgon. känns weird! nu vill jag bara krypa ner under en filt i soffan och sova en timma eller två - har stort behov av det. sen kanske man ska umgås med mamma då hon åker om några timmar. min fina mamma


känns som att vi bara handlar och handlar hela dagarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0