dumma tandborste

dumma tandborste. förbannade jävla tandborste. stressade imorse och det slutade med en uppkört tandborste i tandköttet. ont. ont. ont! skolan var onödig idag och det verkar ha varit fler som kännt så då nästan ingen ifrån klassen närvarade under lektionen? slutade iallafall tidigt och åkte snabbt till forum för att äta lunch och nu sitter jag hemma i soffan och smälter lite för storfavoriten justin bieber. man känner sig ganska larvig men ändå så är det tamefan omöjligt att sluta. följt honom under 4 års tid nu, jag har bieber feber! menar det.
[x] never say never
[ ] konsert innan årets slut

nu måste jag koncentrera mig på skolarbetet som ska vara inne imorgon. har två texter kvar att skriva klart! uppdaterar lite senare ikväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0